Bólogató kutya is jár a farmotoros szocialista sportkupé mellé
Több mint 15 millió forintot kérnek ezért a keveset futott patinás Skoda 110 R-ért.
Több mint 15 millió forintot kérnek ezért a keveset futott patinás Skoda 110 R-ért.
Ez a méregdrága bajor szupersportkocsi a gyártás legelején látta meg a napvilágot.
Ez a Golfok, Astrák, Focusok felségterülete régóta.
Stabilabb a forint, nagy a választék, érdemes kifelé kacsintgatni.
A kiváló 6 hengeres szívómotorral szerelt kék szedánt nem túl sokat használták az elmúlt közel három évtizedben.
Ez a bukólámpás hátsókerék-hajtású Lamborghini Diablo SV egyenesen a 90-es évekbe repít vissza bennünket.
Ez a komoly terepjáró-képességgekkel rendelkező kisautó jó néhány évtizeddel visszatekeri az idő kerekét.
Feltűnt a színen egy régi Volvo 240 DL, mely élete szinte teljes egészét garázsban álldogálva töltötte.
Vélhetően nem nagyon létezik ennél szerényebb futásteljesítményű Ferrari BB 512.
A Tesla Model S 100D Performance Shootingbrake egyediségét alaposan meg kell fizetni.
Ez a sportos vonalvezetésű patinás Skoda egészen a 70-es évekig tekeri vissza az idő kerekét.
A jó öreg Volkswagen Bogár többe kerül, mint egy vadonatúj 8-as Golf.
Erős V8-as szívómotorral, kézi kapcsolású váltóval és hátsókerék-hajtással csábít vásárlásra ez az újszerű Porsche 928-as.
Közel hatvanmillió jármű fut a német utakon, amelynek jelentős része vándorol tovább idővel irányunkba is.
A 7.0 ezúttal egyáltalán nem a fogyasztásra és nem is szoftver verziószámra utal – terítéken egy különleges régi Mercedes S-osztály, mely bőven több, mint 100 millió forintot kóstál.
Egy szó szerint legendás Honda, mely kiválóan egyensúlyoz az elegencia és a sportosság határán.
Ez az ízléses bőrbelsős francia sportszedán egészen a 80-as évekig tekeri vissza az idő kerekét.
Az adásvételek felét hat márka típusai adják.
Az emelkedő árak ellenére nagyon élénk a kereslet.
Éppen új gazdára vár ez a kényelmes és igen praktikus Citroën BX 16 RS Break Evasion.